Gratis bezorging
Wanneer de waarde van de order in onze webshop boven de € 50,- ligt, verzenden wij deze gratis naar het opgegeven adres binnen Nederland. 

Verzendkosten Nederland
Met een orderwaarde onder de € 50,- rekenen wij verzendkosten van € 4,95, wanneer de bestelling door de brievenbus past.
Lukt dit niet, dan bedragen deze kosten € 6,75.
Er kan ook voor gekozen worden om de order bij een afhaalpunt te laten bezorgen.

Gratis afhalen in Amstelhoek
Woon je in de buurt van Amstelhoek of rijd je vaak over de N201?
In dat geval is het ook mogelijk de bestelling bij ons af te halen; gratis! Dit kan vaak op dezelfde werkdag van bestellen (bestelling vóór 16.00 uur, afhalen tot 16.30 uur).
Ons adres is Mennonietenbuurt 29 (1427 AX).

Levertijd
Wij streven ernaar om alle bestellingen dezelfde werkdag te versturen. Hierdoor heb je het de volgende dag mogelijk al in huis, maar in principe zal het nooit langer dan 2 werkdagen duren. Hierbij zijn wij wel afhankelijk van onze vervoerspartners.
Bij een bestelling van een plaswekkerpakket met vergoeding via de zorgverzekering, kan het zijn dat het verzenden extra tijd vergt. De reden hiervoor is omdat wij eerst alle gegevens moeten controleren bij de verzekeraar of nog mogelijk nog in afwachting zijn van een verwijsbrief.

Zendingen buiten Nederland
Uiteraard kunnen we ook bestellingen buiten Nederland versturen. In dat geval gelden er wisselende verzendtarieven (zie hieronder) en is de levertijd hierbij variabel en afhankelijk van de bestemming. Middels Track&Trace e-mails van de vervoerder blijf je hiervan op de hoogte.

LandBrievenbuspakStandaard pakket
België, Duitsland€ 6,50€ 10,-
Frankrijk, Luxemburg, Denemarken, Oostenrijk, Italië€ 15,-

Binnen Europa bieden we gratis verzending aan voor orders vanaf € 250,-.

Bezorging
Voor het verzenden van de artikelen uit onze webshop maken wij gebruik van de diensten van verschillende vervoerders. Deze hebben wij geselecteerd op basis van een optimale dienstverlening met betrekking tot snelheid en kwaliteit. Hierover hebben wij met hen duidelijke afspraken gemaakt.

In het verlengde van onze producten doen wij er alles aan om te helpen en dus ook een juiste verzending van de artikelen. Alles wordt door onze medewerkers met zorg ingepakt en tijdig aangeboden bij de vervoerder.
Via hen ontvangt u Track & Trace meldingen per e-mail, dus zorg voor een correct emailadres bij het plaatsen van de bestelling. Hiermee houden zij je op de hoogte over de actuele locatie van het pakket en wanneer deze gepland staat om af te leveren.
Eventuele vertragingen van de chauffeur of verlate leveringen betreuren wij ten zeerste. Wij zien erop toe dat onze vervoerders volgens afspraak jouw bestelling bezorgen. Echter kunnen wij, als Urifoon, géén verantwoordelijkheid en/of plichten dragen voor vertragingen door de bezorgdienst.

Bezorging tijdens Feestdagen
Onze vervoerders bezorgen niet op de volgende feestdagen. Uw bestelling zal in dit geval op de eerst mogelijke dag bezorgd worden.

  • Tweede Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaart
  • Tweede Pinksterdag
  • Pakjesavond (5 december)
  • Kerst
  • Oud- en Nieuwjaarsdag

Houd gelieve zoveel mogelijk rekening met oplopende druktes bij de vervoerspartijen rondom (deze) drukke periodes.