Vragen over de werking van een product? Raadpleeg dan onze veel gestelde vragen, het Kennisplein of bekijk de bijbehorende handleiding (fysiek bij het product, of online bij de productpagina).
Staat het antwoord/oplossing er toch niet bij, neem dan contact met ons op dan helpen we graag.

Onverhoopt defect bij ontvangst

Hoewel wij elk product controleren voor verzending, kan het voorkomen dat het toch niet werkt wanneer je het ontvangt. In deze uitzonderlijke en vervelende situatie verzoeken we je binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op te nemen. Als we het defect kunnen reproduceren, zullen we een passende oplossing bieden.

Stappenplan defecten

Is het product defect? Volg dan de volgende stappen. Zo kunnen wij het defect zo soepel en spoedig mogelijk afhandelen.

1. Meld het defect, bij voorkeur telefonisch (0297 - 760 001) of per email ([email protected]). De ervaring leert dat wij veel defecten telefonisch vaak direct kunnen oplossen. Mocht dat niet lukken, kun je het defecte product naar ons opsturen.

2. Na ontvangst onderzoeken wij het defect en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Garantietermijn

Urifoon BV leeft de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de verwachtingen fungeert. Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen.

Voor elektronica geldt een garantietermijn van 12 maanden.
Voor de (sensor) onderbroeken geldt een garantietermijn van 3 maanden.

Klacht

Uiteraard doen wij er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar er kunnen fouten worden gemaakt. Indien je naar aanleiding van ons product of naar aanleiding van een contactmoment met 1 van onze collega's een klacht hebt, dan kan deze worden ingediend bij de klachtencommissie. Zie hier ons klachtenreglement.