Urifoon helpt klanten over de hele wereld met veelal een persoonlijk en discreet probleem. We maken ons dan ook vooral druk over de het bieden van goede producten en het optimaal beschermen van de klantgegevens. 

ISO 9001:2015 kwaliteitsmanagement

Staan voor kwaliteit

ISO 9001:2015 is een internationale norm gericht op het beheersen van processen en het inrichten van een effectief managementsysteem. Urifoon voldoet aan de eisen uit deze norm en mag zich ISO-gecertificeerd noemen. 

Continu verbeteren

De ISO 9001 norm is gericht op het leveren van hoogwaardige kwaliteit vanuit de hele organisatie. Onze processen worden tweemaal per jaar getoetst door middel van audits. Zo zorgen wij ervoor dat we altijd voldoen aan de hoogste norm.

ISO 9001:2015 is
  • Continue kwaliteitsverbetering
  • Klanttevredenheid
  • Hoogwaardige kwaliteit
  • Consistente communicatie
  • Continue verbeteren van processen
  • Conformeren aan wet- en regelgeving

Met deze continue cyclus van meten, aanpassen en toetsen blijven wij onze producten en dienstverlening continu verbeteren. Daar plukken onze klanten én wij de vruchten van.