Loose strap R16 wristwatch - Copy
5 reviews - Schrijf een review
in stock
Separate strap for the R16 wristwatch available in the colors blue, pink and black.
€9,00
  • Gratis verzending > €50
    in Nederland
  • 14 dagen zichttermijn
  • Bestel nu
    Betaal achteraf
Leonie Klunder
Placed on 17 May 2021 at 10:39
Het is een prettig horloge armbandje.
Flexibel en makkelijk in gebruik.
Echter het 'lusje/oogje' waar het bandje door heen moet is niet heel stevig en was binnen 2 dagen stuk.
Suus
Placed on 16 April 2021 at 10:39
Het helpt onze zoon enorm! Het bandje ziet er ook leuk uit, waardoor mijn zoon het niet erg vindt om om te doen.
Wel slijt het bandje snel op de randen. Ook is het klokje een keer vervangen. Fijne service! Maar dat in combinatie met het slijten van het bandje, is het product wel minder duurzaam. Daarom drie sterren.

Reactie Urifoon: dank voor uw review! Het slijten heeft waarschijnlijk te maken met de pasvorm, er komt wellicht (te)veel druk op het bandje te staan. Gelukkig hebben wij meerdere modellen horloges, zodat er voor iedereen een passend horloge is. De optie 'print, knip en pas' bij het U15 en R16 horloge is een handig hulpmiddel om de juiste pasvorm te ontdekken.
Will Ramaekers
Placed on 19 January 2021 at 14:03
Na mijn CVA = Herseninfarct en mijn NAH = Niet Aangeboren Hersenafwijking.

Vergat ik regelmatig mijn Medicijnen in te nemen.

Tot dat ik deze prachtige en handige horloge van Urifoon heb gekocht.

En dat ik nu ook nog dmv de losse verwisselbare bandjes in diverse kleuren mijn Horloge ook nog steeds van een ander uiterlijk kan voor zien.

Ik heb mijn Ergotherapeute reeds het advies gegeven om nieuwe patiënten van Urifoon en dit horloge op de hoogte te stellen.
Wilko Vije
Placed on 15 January 2021 at 19:16
Ik ben erg teleurgesteld in de kwaliteit van de bandjes. Als ik een horloge koop van E35, verwacht je niet dat je met een maand een nieuw bandje moet bestellen omdat deze aan de zijkanten scheurt. Nieuw bandje besteld a E9 excl verzend kosten van E4, ook dit bandje is weer binnen een maand kapot. Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij!
Het effect van het horloge is goed, dat dan weer wel, echter aan de kwaliteit moet nodig worden gewerkt!

Reactie Urifoon: Dank voor uw review. U heeft na telefonisch contact al een bandje van ons gekregen onder garantie. Wij vermoeden dat het model van dit horloge qua polsomvang niet ideaal is voor uw dochter. Hierdoor ontstaat er teveel druk op het bandje. Een goede pasvorm is belangrijk bij een horloge, wij hebben deze dan ook in diverse modellen en maten. In overleg is het mogelijk om te ruilen voor een ander model.
Cassandra Flikweert
Placed on 30 November 2020 at 13:36
Dit bandje is een stuk steviger dan het lila bandje dat bij de Watch zelf zat. Die was al snel gescheurd op de plek waar je hem er in/uit haalt.
No specifications found