Wij bieden deskundige en persoonlijke begeleiding

Een plaswekker geeft alarm op het moment dat de gebruiker in het broekje plast. De gebruiker wordt gewekt en maakt de plas op de wc af. Door dagelijks door de plaswekker te worden gewekt, leert de gebruiker na enige tijd het signaal van een volle blaas tijdens de slaap tijdig te herkennen. Het wordt uit zichzelf wakker om naar de wc te gaan. Dit is het ideale proces van een plaswekker training dat vaak ook zo verloopt.

Maar wij weten als geen ander dat de plaswekkertraining helaas niet bij iedereen volgens het ideale plaatje verloopt. Daarom bieden wij persoonlijke begeleiding bij de training. Deze is deskundig en zeer ervaren. Wij doen dit al sinds 1954.

Onze begeleiding maakt het verschil in bijvoorbeeld de volgende situaties.

Het kind reageert niet op het alarm van de plaswekker. Bedplassers hebben vaak een hoge wekdrempel, zodat men moeilijk wakker wordt. Zelfs van het irritante geluid van een plaswekker.

Er wordt meerdere keren per nacht in bed plast. Met een luier heeft u niet in de gaten hoe vaak uw kind tijdens de slaap plast. Is het 1 grote plas of zijn het meerdere plasmomenten? Tijdens de plaswekkertraining merkt u dit wel, want bij elk plasmoment gaat het alarm af. Indien het alarm meerdere keren per nacht gaat, is de plaswekker training niet lang vol te houden. Te vermoeiend voor uw kind en voor u.

Men is zich niet bewust van wat er gebeurt als het alarm af gaat. Het kind stopt bij het alarm wel met plassen, maar is zich nergens van bewust. Om van het bedplassen af te komen, is het belangrijk dat het kind bewust is van wat er gebeurt. 

Onze persoonlijke en deskundige begeleiding biedt de juiste handvatten hoe deze situaties kunnen worden opgelost. De klanten die van onze helpdesk gebruik hebben gemaakt, geven aan dat dit een aantoonbaar positief verschil in de voortgang van de training heeft gemaakt 

Hoe werkt de begeleiding van Urifoon?

Bij elke plaswekker zit een scorekaart om de voortgang per nacht vast te leggen. Daarnaast benaderen wij de klanten gedurende de training periodiek per mail met generieke adviezen. Indien de ouders/begeleiders behoefte hebben aan gericht advies m.b.t. hun kind, verzoeken wij hen contact met ons op te nemen. Bij voorkeur telefonisch (0297 760 001), maar per mail naar info@urifoon.nl kan uiteraard ook. Dit kan gedurende de gehele training en net zo vaak totdat uw kind zindelijk is. Ons team staat van maandag t/m vrijdag tussen 9 en 17 uur voor u klaar.

Horen wij dat de training is geslaagd, dan sturen wij het kind een vrolijke verrassing.

Is de begeleiding van Urifoon voor iedereen beschikbaar?

Onze begeleiding is gratis voor diegene die een nieuwe Urifoon plaswekker hebben gekocht of bij ons een plaswekker hebben gehuurd. Klanten die bij ons de plaswekker hebben besteld, staan automatisch geregistreerd. Heeft u een Urifoon plaswekker bij 1 van onze partners gekocht, verzoeken wij u eerst de meegeleverde aanmeldkaart voor begeleiding in te sturen zodat ook u goed staat geregistreerd.

Heeft u een 2e hands Urifoon plaswekker of een plaswekker van een ander merk? Ook dan begeleiden wij u graag! Wij verzoeken u dan te bellen naar 0900 - BEDPLASSEN (0900 - 2337527736). Dit nummer kost 60ct per minuut.